fredag 13 juli 2012

188. MULET

Idag på eftermiddagen var det så här MULET. Men en dubbel regnbåge lyste upp allt det grå. Jag vet att jag haft en bild på en regnbåge nyss, men då med ett annat tema men den här är ju bara så vacker !

Bilden är tagen med min I Phone, ja kameran gav upp igen idag, mitt under bröllopet som vi var på. Kan man bli annat än galen eller.............Men nu kommer jag inte ge upp, jag ska ha köpet hävt , nu är jag inte nådig. Media Markt,  here I come  again ! Grrrrrrrrrrrrrrrrr  %¤#"!(&%?¤%.

Brudparet får ni se imorgon i ett annat  tema, med bild tagen med min I Phone........................

188. MULET

6 kommentarer:

  1. Voooov härliga färger på detta kort jag har ännu inte sett någon regnbåge.

    SvaraRadera
  2. DET ser man inte allt för ofta! Snyggt fångat också!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken uuunderbar bild.
    Den hade jag nog gjort en förstoring på om jag var du... :)

    SvaraRadera
  4. Det där var ju en vacker mulen bild!

    SvaraRadera
  5. Så vacker bild och tänk vad mobiler tar bra bilder!

    oj nu läser jag här att det inte är bra med kameran ...ja du förstår jag börjar direkt med att gå tillbaka till det inlägg där jag slutade förra gången jag var och hälsade på och då blir det litet "bakvänt" med mina kommentarer----jag är inte alldeles "ding" ;-))

    SvaraRadera
  6. Vacker bild!
    Men så tråkigt med din kamera! Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera