lördag 12 november 2016

Alltid är det nåt !

Alltid händer det nåt när man har djur. Windy har haft kolik och varit jättedålig. Fick ringa hit distriktsveterinären från Falköping i torsdags. Tack och lov så råkade hon vara i Fagerhult vilket gjorde att jag slapp undan med ca 2500 kr i framkörningsavgift !
Hon var här i nästan tre timmar och behandlade Windy. Sen fick hon stå med dropp och den sista påsen satte jag dit sent på kvällen. Snälla underbara Windy stod alldeles stilla i flera timmar med droppet.


Har ju inte delat på Windy och wannessa ännu men det blev jag ju tvungen till nu. Det gick jättebra, lite gnägg från wannessa bara sen stod hon ensam i boxen bredvid i flera timmar utan att protestera. Hon blir nog lika snäll som sin mamma tror jag.


Nu verkar Windy må bättre och jag har väl aldrig varit så glad att mocka skit som nu. Bra att hon kan bajsa ju !



Här kommer lite bilder från utställningen på ditt skafferi förra helgen. Det kom mycket folk trots det usla vädret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar