onsdag 25 januari 2017

Lååångledig !

Nu är jag äntligen ledig ett tag. Fördelen med att jobba natt är långledigheterna. Då hinner jag göra det jag vill plus de nödvändiga sysslorna. Idag hade jag tänkt att åka ut och fota men vädret är för dåligt. Dimma och regn, grått och trist. Det får bli hästpyssel istället !


Wannessa hon växer och växer. Nu står hon i egen Box på nätterna jämte mamma Windy och det går jättebra. På kvällen när vi tar in dom går hon runt och hälsar på de andra hästarna ! Så söt !


Förra helgen var jag på fotoutlykt med Sarah. Vi åkte till hornborgarsjön för att titta på örnmatning. Vi såg två havsörnar högt upp i en trädtopp, alldeles för långt bort för att få bra bilder.
Men vi fotade Fjällvråk, Tornfalk och några småfåglar. 4 Rävar såg vi också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar