söndag 26 februari 2017

Härlig söndag !

Idag har varit en bra dag ! Fint väder och fått mycket gjort.

Först lite städning, men jag kom av mig när jag såg att det var massor av fåglar vid fågel gömslet. Skyndade mig dit, det kan ni läsa om i min nya fotoblogg djurochnaturfotografen.blogspot.se

Just när jag börjat med middagen kom Dennis och föreslog att vi skulle åka till Tidaholm och äta kinamat. En bra idé tyckte jag och slängde in middagen i kylen igen.


På vägen hem åkte vi till Strakaskogen och tog lite kaffe hos Rickard o Malin.



Sen hem o mocka o ta in hästarna. Det blev lite pyssel med dem också. Band upp wannessa i stallgången för första gången. Hon var helt cool. Sen band jag upp henne i boxen för lite svans och bentvätt. Hon skötte sig utmärkt. Har ju lite kvar att lära henne innan Johanna och Nellie tar över henne 1 maj.


Ser ni vilka fina bilder det blir med min nya mobil. Köpte en IPhone 7 plus igår. Perfekt att blogga från. Tar bara några minuter att göra ett inlägg.

Nej nu blir det söndagsmys med farmen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar