onsdag 21 juni 2017

Semestertider !

Nu är det semester fyra veckor framöver. Sååå underbart att få vara fri och ledig. Dennis ska 
också ha fyra veckors semester nu när han är anställd men han börjar inte förrän nästa vecka. 
Få se hur det ska gå, han har aldrig varit ledig så länge.

Första semesterdagen tillbringade jag med att bara vara. Slappade och tittade på tv. Tog kameran
 och gick en runda i trädgården också. Det är så vackert nu med alla blommor och allt det gröna.





Även katterna verkar njuta av sommaren, trots att de har semester året om.



När jag går runt på gården tänker jag på hur bra vi bor, på framsidan detta:


Och på baksidan det här:


Hönsen verkar trivas i sin hönsgård. De här två småttingarna har vuxit otroligt mycket och jag 
väntar på att de ska börja värpa snart. Så vackra ! De sitter alltid tillsammans på den här grenen.


Windy blev lite nyfiken på vad jag sysslade med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar