söndag 9 oktober 2011

Abstinens...

Det har jag ! Är så sugen på att fota men har ingen kamera ! Min kära Nikke Nikon är skickad på reparation. Har ju haft lite problem med att den hänger sig ibland men det har varit lätt att åtgärda genom att skruva bort objektivet och sätta dit det igen. Men nu är den hängd på riktigt, fanns ingenting som hjälpte för att få den att fungera igen. Nu är den skickad för genomgång och reparation, hoppas det inte tar för lång tid bara för jag har svårt att leva utan den.

Även lilla Doris är saknad här hemma. Hon har åkt till Johan för inridning. Antagligen så stannar hon en månad eller två. Känns konstigt när hon inte är hemma men jag kan ju åka och hälsa på henne ibland, det är ju inte så himla långt till Tidaholm. Hoppas att allt kommer att gå bra och att hon sköter sig.

Det har varit en hektiskt helg med stor fest igår kväll och två kalas idag. Men det är ju riktigt kul att träffa alla i familjerna. Tyvärr kunde jag ju inte ta några bilder där men ni får hålla tillgodo med Dennis bilder från Grekland. Man kan ju verkligen se vad han är mest intresserad av ...................................

En Hjullastare som Dennis gärna ville ta med sig hem.....


En flakmoped, Dennis vill bygga en sådan åt mig som jag kan ha när jag åker och plockar svamp...........


En soptipp...........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar