söndag 2 oktober 2011

In i dimman !

Ja det kan man säga om de senaste dagarna ! Vädret har ju varit underbart men jösses vad dimmigt och fuktigt det varit på morgnarna. Tidigt igår morgon smög jag mig ut med kameran och försökte fånga dimman på bild. Det var så fuktigt att hästarna var blöta, trots att det inte regnat på natten. De går fortfarande ute på nätterna eftersom vädret är så bra.

Nu ser jag fram emot en varm vinter utan snö........................................................







Idag var jag ute och red en sväng i skogen på Windy, med mig hade jag Louise som ska rida Mary ibland. Det gick jättebra. Att Windy inte gillar älgaflugor det fick jag märka. Sedan vart det träning med Doris igen, hon ska ju åka till Johan nästa  vecka på inridning och jag försöker förbereda henne så mycket som möjligt för det. Kommer att sakna henne otroligt mycket, hon är ju så himla go den hästen. Har svårt att fatta att hon börjar blii vuxen och att hon inte är ett litet föl längre, tiden har ju gått så himla fort.

1 kommentar: