söndag 18 november 2012

341. VID VÄGKANTEN

Behöver jag säga att jag längtar till Grekland !!! Värme sol och bad och lite äventyr ! Har redan bestämt att nästa års greklandsresa ska gå till ön Skopelos. Det verkar vara en jättefin ö.

Årets resa gick ju till Tilos som var helt underbart. Vi hyrde ju en bil en dag och åkte runt de hela 2 milen väg som fanns. Överallt var det Getter, ofta stod de VID VÄGKANTEN. Vi brukade sakta ner och titta på dem men då sprang de fort iväg. Mysigt tycker jag med vilda husdjur sådär överallt. Jag skulle gärna ha en get, men i så fall en liten dvärgget, de är hemskt söta och mysiga tycker jag.

Om ni undrar varför jag är så dålig på att blogga nuförtiden så beror det på att jag har fullt upp med att förbereda min födelsedagsfest. Jag fyller ju jämt och ska ha öppet hus så det är en hel del förberedelser som jag tycker är jätteroligt. Jag gillar ju att hålla på med sånt. Det är också en massa kurser och möten på jobbet nu på mina lediga dagar så det är fullt upp. Men jag ska bättra mig sen det lovar jag !

341. VID VÄGKANTEN




En sån här liten söt get skulle jag kunna tänka mig att ha !  Obs ! Bilden lånad från internet.


3 kommentarer:

  1. Man undrar ju hur länge den lilla geten är så där liten och söt... ;)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! MEN, SÅ söta i sista bilden!

    SvaraRadera
  3. söta är de och alltid busiga och hittar på hyss....vi hade getter på gården och mamma kallade dem alltid för "tjyvgetter" för kom de åt något så åt de tammitusingen precis allt! Men roliga var de att leka med - hoppade och studsade :-))

    SvaraRadera