fredag 6 april 2012

183. MODELL

Min egen MODELL ! Malin. Hon blir så bra på bild och älskar att modella. Malin är en riktig Rocka-Billy- tjej och det klär henne verkligen. Roligt att fota någon som tycker det är roligt och inte tittar bort när man kommer med kameran. Kolla bara ! Hon ser ut precis som en 50 tals filmstjärna !

183. MODELL


Som ni kanske märkt så älskar jag att leka med bilderna och lägga på lite olika effekter, här kommer samma bild i tre olika versioner ! Den första är orginalbilden.

7 kommentarer:

  1. Det syns verkligen att hon gillar att vara framför kameran och jag förstår att du gillar att fota henne! :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint, duktig modell och duktig fotograf!

    SvaraRadera
  3. Jättefint porträtt på en vacker modell!

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker modell och vilka fina bilder. Så vackert med skärpan i ögonen.
    Själv så fotar jag inte människor så jag fick klura lite innan jag gjorde mitt "modell"-tema

    SvaraRadera
  5. Sååå fiiin!!! Är så sjukt stolt över min vackra svärdotter!!! Men...de krävs oxå en skicklig fotograf!!!
    /Annette

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina bilder :) ser ju inte ut som jag :-P Du är en riktigt duktig fotograf!

    SvaraRadera