söndag 15 april 2012

Det är jobbigt nu !

Orkar inte  lägga in bilder till fotoutmaningen just nu.
Min lilla underbara Mamma somnade in i Fredags och allt känns bara så himla tungt och sorgligt. Behöver lite andrum men jag kommer snart tillbaka det lovar jag !

Det är så här jag vill minnas hennes sista tid ! Inte som hon var nu, som en liten fågelunge tynade hon sakta bort och vägde bara 40 kg det sista.

Den första bilden tog jag för ca 8 år sedan och de andra är från förra sommaren då hon var hemma hos mig och hälsade på, det var sista gången hon var här för sen har hon varit så dålig att vi inte kunnat hämta hem henne. Jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen.

Sov gott lilla Mamma !


11 kommentarer:

  1. Ledsen för din skull!!
    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Varma tankar till dig i din sorg! Beklagar din förlust!

    SvaraRadera
  3. Lena, jag tänker på dej! Är så ledsen för din skull och grät en skvätt när jag läste detta. Behöver du hjälp med sysslorna i stallet, eller något annat med för den delen är det bara att säga till.

    SvaraRadera
  4. En styrkekram sänder jag dig.

    SvaraRadera
  5. Skickar lite styrkekramar till dig

    SvaraRadera
  6. Ja det gör väldigt ont att mista sina föräldrar.Beklagar.

    SvaraRadera
  7. Usch jag är så himla ledsen för din skull Lena :( Jag träffade aldrig din mamma men av allt du berättat om henne verkade hon vara en underbar och varm människa. Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Hej Lena,
    Det var ett tag sedan vi hördes av.Tänkte för några dagar sedan att jag måste gå in och kolla på din blogg för det var så länge sen.
    Blev verkligen jätte ledsen när jag såg att din mamma gått bort..
    Jag tänker på dig och hör av mig framöver.

    kram Anette P

    SvaraRadera
  9. Så tråkigt, beklagar verkligen!

    SvaraRadera
  10. ååå beklagar djupt från mitt hjärta! kramar/Gun

    SvaraRadera