söndag 11 maj 2014

Facebook !

Ni vet väl att jag har en sida på Facebook som heter "En Glad Amatörfotograf" ? Om inte så kika gärna in där.
På sidan lägger jag bara upp ett urval av mina bästa bilder och där går också att kommentera om ni vill. Ni kan också Gilla sidan ! Hitills har 169 personer gillat sidan och den bild som har haft flest visningar har   1 112 personer tittat på !

1 112 visningar på facebook  har den här bilden !




Här är en annan bild jag är hemskt nöjd med ! Sädesärlan !




1 kommentar:

  1. Jag förstår att din fantastiska bild setts av så många. Den är helt underbar. Men framgick det någonstans att det är en utsikt över Vättern samt från ditt hus ??Men jag hoppas att du i fortsättningen visar bilder som du gör nu - jag är inte med i Facebook och har inga planer att "gå med".

    'Gunilla L

    SvaraRadera