lördag 10 maj 2014

Varit på kurs !

Idag har Sarah och jag varit på fotokurs, hon är lika fotogalen som jag och vi anmälde oss till en fotokurs. Det var Scandinavianphoto som höll i kursen, en fördjupningskurs som handlade om porträtt, ljussättning, macro och en hel del annat.

Jag fick lära mig en hel del som jag inte fått grepp om innan och det var hemskt roligt att prata foto med likasinnade. Man kunde också passa på att ställa frågor om sånt man funderat på !

Efter kursen gick vi ner i butiken och klämde och kände på en massa grejer. Jag passade förstås på att pröva en Nikon 800E som jag är såå sugen på att byta upp mig till, naturligtvis så blev jag ännu mer sugen !!!!!  Den är väldigt dyr så det får bli en annan gång. De har så mycket grejer som man måste ha och som är bra att ha i den butiken :o)


Sarah på kursen med sin kamera ! ( Hon har en likadan som jag)


3 kommentarer:

  1. Vad roligt,då kommer du bli ännu duktigare nu

    SvaraRadera
  2. Vad roligt,då kommer du bli ännu duktigare nu

    SvaraRadera
  3. En liten fundering - behöver du gå på kurs eller köpa ny kamera - du är ju redan ett riktigt proffs......

    Gunilla L

    SvaraRadera