söndag 20 december 2015

8 år av tradition !

I år var det 8:e året som vi hade vår julfrukost i stallet. Igår hade vi bjudit in några av våra goa hästvänner att delta. De som kom har varit med alla 8 åren, utan Johanna med familj som varit med 6 år.

Vi bjöd på tomtegröt, skinka, köttbullar, prinskorv fika, godis mm. Vi fick fina presenter som vanligt. Alla verkar uppskatta den här dagen väldigt mycket och många frågar hur jag orkar ordna detta varje år. Mitt svar är att det är det värt till fullo. Det ger så mycket tillbaka att få ha denna mysiga stund tillsammans med våra vänner.




Hästarna uppskattar det också, det märks. När vi tagit in dom på kvällen innan så står de nyfiket och ser på vad jag gör när jag pyntar och grejar.  Vid julfrukosten får de sitt hö inne och står där så nöjt och tuggar.






Alla åt och åt, barnen åt mest köttbullar och godis förstås.








Så var då årets höjdpunkt över, tack alla underbara vänner för den här gången. Jag hoppas att ni kommer nästa år igen ! Inget vore sig likt utan den här dagen !

GOD JUL !


1 kommentar:

  1. Ser så mysigt ut! Bra jobbat Lena!
    God Jul på er / Pallis

    SvaraRadera