tisdag 8 december 2015

En riktig kalashelg !

Som vanligt i december så har vi många kalas att gå på, även mitt eget. Den här helgen var det hela fyra kalas, varav två ihopslagna så därför blev det tre.

I Lördags kväll var vi på ett stort kalas då min Faster Margareta fyllde 70 år, vilket man verkligen inte kan tro att hon gör. Jättekul att träffa släkten och kusinerna. Det blir ju tyvärr inte så ofta.

God mat och dryck, spex och trevliga människor gjorde kvällen jättetrevlig.

Stor Grattis kram till världens bästa Faster !








På söndagen började vi med det första kalaset kl 11,00. Då gratulerade vi Dennis Mamma som fyllde år. God tårta och kaffe fick vi där.

På eftermiddagen åkte vi hem till min syster Eva då hennes man Roffe också fyllde år, vi hade ett gemensamt kalas så även jag blev gratulerad där. Fina presenter och blommor fick jag. Det blev så klart tårta och kaffe där också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar