tisdag 9 juli 2019

Äntligen klart !

Nu är äntligen Tv rummet klart. Det dröjde att bra tag innan vi fick golvet lagt eftersom Dennis fick inflammation i sin axel och hade jätteont. Tack vare goda vänner som hjälpte till så blev det äntligen klart. John lade golvet snabbt och effektivt och hjälpte också till att sätta golv och taklister. Tack snälla John och även Monika som följde med mig och köpte lister.

Nu behövs bara nytt soffbord, tv bord och nån slags byrå/skåp. Vill ha i mörkt trä och ska leta lite på loppis tänkte jag.

Jag är jättenöjd med resultatet, golvet blev så snyggt !  Nu ser jag fram emot nästa etapp av renoveringen som blir till att riva vägg, lägga mer golv och måla mm. Men det blir inte av förrän valparna har flyttat.


Här river de ut det gamla golvet !






Duracellkaninen John lägger golv !




Listning pågår, många kockar är det !




När det blev klart så for jag till Hem o Hobby för att handla pynt o annat som behövdes till rummet !




Ja, så här blev det !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar