fredag 9 november 2012

299. SVÅRÅTKOMLIG

Usch vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden. Jag skyller på årstiden, jag tappar liksom inspirationen när det bara är mörkt, kallt och regnigt ! Höstdepression kanske ! Ska försöka bättra mig, jag lovar !

Tog en rolig bild idag på en av kissungarna "Bosse" som sitter på fönsterbrädet, Kissemamman sitter på utsidan och han kan inte riktigt fatta varför hon är så SVÅRÅTKOMLIG ! Han luktar på fönstret, piper och slickar stackarn ! Ni kan ju också se hur skitiga fönster vi har !

299. SVÅRÅTKOMLIG


På tal om kattungarna så är de alldeles galna nu, de härjar runt i hela huset, klättrar överallt och river ner saker. Men de är fortfarande så söta. Kissemamman lockar förtvivlat på dem men ingen av dem lyssnar. Hon har också börjat smuggla in små möss till dem. Jag fattar inte hur hon lyckas med det utan att jag ser det men hon är listig den damen. Kattungarna fick i alla fall träna med musen en liten stund innan jag upptäckte det och vilka små jägare det kom fram i dom små liven ! Här kommer några bilder på hur de ser ut idag, de växer ju för varje dag nu.



en här bilden tycker jag är gullig, det är Morris som upptäckt hästarna i hagen utanför. Han står alldeles förstenad, skjuter rygg och tittar länge, länge. Windy tittar tillbaka på honom och undrar nog vad det är för en liten krabat !


7 kommentarer:

  1. Dom är ju så himla söta !
    Kan ju inte annat än älska bilden när han leker med musen, så frän !

    SvaraRadera
  2. Man bara smälter, så söta är de!

    SvaraRadera
  3. Är så kul å se dina bilder å följa deras utveckling! Underbara!
    /A

    SvaraRadera
  4. jamen de är så söta så jag tror jag smälter tar hand om dem allihop!
    Tänk så mycket läskigt det finns i stora vida världen!

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiskt söta små katter! Fotovänliga :)

    SvaraRadera
  6. Verkligen svåråtkomlig mamma! De är ju bedårande söta de små liven!!

    SvaraRadera