torsdag 1 november 2012

352. VÄGVISARE

Idag hade jag tänkt mig ett annat tema men det hade jag visst redan användt så nu blir det en bild på en VÄGVISARE som jag tog på High Chaparall i somras.

Det andra temat jag hade tänkt för idag var förberedelser. Jag håller ju på och förbereder den stora dagen som är ganska nära nu. Jag fyller 50 år ...................Tänkte ha lite öppet hus här hemma och det kan nog komma ganska många tror jag. Problemet är att jag inte vet hur många. Men det är ju bättre att ha för mycket än för lite. Så idag har jag börjat baka bröd till smörgåstårtorna, jag kommer att få baka många fler men jag tycker det är så kul att ha gjort allt själv.

352. VÄGVISARE


Brödet jag bakade idag till smörgåstårta !


2 kommentarer:

  1. Smörgåstårta alltigenom hemmagjort är mumsfillibabba det :) Så, nu när ryktet sprider sig, så kommer det många många ;)

    SvaraRadera
  2. välkommen till 50-klubben....jag fasar mer för din present,som redan är klar.kram marie.

    SvaraRadera