söndag 18 augusti 2013

Bättre sent än aldrig !

I Fredags åkte jag till Yås kvarn i Musleryd för att hälsa på Karin som är min systers dotter. Karin fyllde år i Mars men kalaset blev inte av för hon blev sjuk då och sen har tiden bara rullat på. Så jag passade på att gratulera Karin, bättre sent än aldrig heter det ju.

Vi åt jättegod blåbärspaj till kaffet, Mmmmm ! Karins son Anton hade vuxit rejält och på honom var det full fart hela tiden !!!
Karin katt Kitty hade också fått små kattungar som var så söta, en jättefin kille hade hon behållt ur förra kullen, han var ca 4-5 månader och jättestor. Och vilken underbar färg, svartsmoke, långhårig och verkligen jättefin ! Extra kul är det ju förstås eftersom min Kissemamma är Mormor till honom och de nya små kissungarna.

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)






2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder.Är så kul att följa din blogg.

    SvaraRadera
  2. Linslusen Anton ! Å Zorro var inte blyg heller ....tack för blomman och besöket !! Kram

    SvaraRadera