fredag 13 juni 2014

Lycklig student !

Idag har jag varit och firat Louise som tagit studenten idag. Hennes klass kom åkande upp till Stadsparken på ett flak efter en traktor. Där rusade de av flaket och blev mottagna av nära och kära. Glada och lyckliga var de alla. Tänk vilken tid det var när man var i den åldern ! Men som jag sa till Louise, nu börjar allvaret. Med jobb och slit och annat tungt. Snart kommer hon att tycka att skolan var som semester !

Jag tog lite bilder med mitt nya 70-200 objektiv. Det blir så himla skarpa och fina bilder med det. Tog en massa mingelbilder och några på Lollo och Linnea tillsammans, de är så fina båda två. En ljus och en mörk, samma långa hår och samma stil.

Efteråt åkte vi hem till Lollos Mamma i Mullsjö där det bjöds på studentfika. En massa presenter fick hon också. Många fler bilder blev det också ute i det gröna. Gustav fick vara med på några bilder också.

Här kommer en bildboom från dagen !  Grattis än en gång Lollo och lycka till i livet :o)

Klicka på bilderna så blir de större ! Glöm inte att skriva en kommentar också här i bloggen :o)












5 kommentarer:

  1. tack för fotografering, present, blommor & för att du kom och förlåt för koncentrationssvårigheter ;-)

    SvaraRadera
  2. tack för fotografering, present, blommor & för att du kom och förlåt för koncentrationssvårigheter ;-)

    SvaraRadera
  3. tack för fotografering, present, blommor & för att du kom och förlåt för koncentrationssvårigheter ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder ---igen - eller - som alltid.

    Du kanske ser skillnad men jag tycker dina bilder alltid är fina. Och det hjälper ju naturligtvis att det som fotograferas är bra och vackert - antingen det är människor, djur eller natur.

    Längtar redan tills nya bilder kommer upp på min skärm //

    Glad Midsommar // Gunilla L.

    SvaraRadera
  5. Grattis Louise!!
    fantastiska bilder som vanligt Lena :-)

    / Malin o Saga

    SvaraRadera