måndag 17 november 2014

Äntligen färdigt !

Nu är jag äntligen klar med min lilla hemmastudio. Det var i våras jag började att måla och fixa iordning gäststugan till en fotostudio. Målandet tog ganska lång tid men nu är det klart. Sista veckorna har jag ägnat mig åt att inreda. Temat blev svart-vitt och det är jag jättenöjd med.

Ska bli jätteroligt att börja använda den, mina provmodeller får bli Eira och Ebba. Så skönt att ha allt uppställt och klart om jag får ett infall att fota något kul så är det bara att köra på. Behöver inte sätta ihop och montera blixtar och bakgrunder varje gång.

Det är bara en sak som återstår och det är att Dennis ska göra någon slags smart upphängnings anordning till bakgrunderna så jag får upp dem ända upp i taket ifall jag behöver fota nån lång person. Jag har tre olika bakgrunder, svart, vit och grå. Tänkte sätta upp lite fler foton på väggarna också.

Är så himla nöjd med min lilla studio :o)










7 kommentarer:

  1. Wow - snyggt!

    /Anders

    SvaraRadera
  2. Gud va snyggt det blev Lena!!!
    Bra jobbat!!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. jätte snyggt! Ser fram emot o komma någon dag :) kram

    SvaraRadera
  4. Meehh vad fint det blev!! Grattis o bra jobbat!! Kram Sarah

    SvaraRadera
  5. Meehh nu kan jag kommentera... Från telefonen.. ��

    SvaraRadera
  6. Men va fint det har blivit!! Kommer bli ett kanonställe!!!

    SvaraRadera
  7. Meeeeeen!
    Där är ju vi på väggen! ;))
    Vad fint det blev Lena.
    //Helen

    SvaraRadera