måndag 1 december 2014

Hipp hipp hurra !

Ja då är man ett år äldre nu då ! Idag är det min födelsedag men jag tänker inte tala om hur mycket jag fyller. Har tillbringat min födelsedag med att storstäda huset, vilket verkligen var behövligt. På kvällen blev det lite kalas med Dennis familj. På Söndag ska jag firas igen tillsammans med min familj. Min svåger Roffe fyller ju år samtidigt så vi brukar slå ihop våra kalas för att "spara" ett kalas. Vi har ju många som fyller år i November och December och så är det ju snart jul också. Man hinner ju inte med hur mycket som helst.

"Dennis kom hem mitt i dammsugningen och då blev Ebba glad för hon är ju livrädd för dammsugaren och det är ju Dennis också. De låg alldeles förskräckta i soffan när jag härjade runt med "Draken" som Dennis kallar den."




"Till kalaset bakade jag en tårta. En Schweizernötstårta ! Gudagod ! Testa den, ni kommer inte att bli besvikna, det lovar jag.  http://tidningenhembakat.se/recept/schweizernotstarta/ "




" Några av mina kalas-gäster"






TREVLIG FÖRSTA ADVENT PÅ ER ALLIHOPA !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar