torsdag 22 augusti 2013

Packad !

Nu är det då bara knappt ett dygn kvar tills vi åker till Grekland. Börjar få lite resfeber minsann ! Har letat fram kläder och packat hela dagen men är långt ifrån färdig ännu. Det blir alltid stressigt i sista stund hur jag än bär mig åt.
Särskilt jobbigt är det att lämna djuren, man är ju orolig för dem hela tiden. Men tack och lov så har vi ju snälla och duktiga människor som ska bo här och ta hand om dem så de får det bra !

Vi ska ju flyga till den lilla ön Skiathos och sedan åka vidare med båt till Skopelos. Vi var på Skiathos för 13 år sedan och jag kommer knappt ihåg hur det såg ut så jag tog fram fotoalbumet, ja ! pappersbilder minsann !
Hittade lite roliga bilder på oss och min faster med gubbe som var där samtidigt. Ingen vidare kvalite eftersom jag tog kort på korten !!!

Det blir nog inga inlägg på några dagar nu men ska försöka få in lite bilder och berätta hur vi har det där nere ! Så håll utkik efter mina reserapporter !

Kommentera gärna också så blir jag glad :o)   KALISPERA !


"Packning pågår"



"Dennis och jag på Skiathos år 2000"



"Dennis, faster Maggan och Göran när vi hade picnic på en klippa en sen kväll"



"Dennis och en söt liten hundvalp som höll till på stranden"

4 kommentarer:

  1. packa ner mig med tack! fina bilder från 2000=)

    SvaraRadera
  2. Ha de nu jättegott på er resa!! Ser fram emot din reseskildring! /A

    SvaraRadera
  3. Kul att få se DIG på bild igen Lena. Det är ju inte så ofta.
    Och även mina gamla arbetskamrater - Maggan o Göran.

    Det låter härligt med pappersbilder !! Tänk va kul att sitta och titta i ett "gammalt" album. Det vet snart inte våra ungdomar vad det är.

    Men det är ju bra som det är idag, annars tar det ju sååå lång tid innan vi får se dina fantastiksa bilder från Grekland.

    Nu är jag på väg till ett gympa-pass - nästan lika roligt som att åka till Grekland.

    Ha det- ser fram emot bilder under nästa vecka. Be Dennis ta några kort också. Han säger ju att han är duktig fotogra,

    Sköt om Er // Gunilla L

    SvaraRadera
  4. Ha det super gött :-)

    / Malin o Saga

    SvaraRadera