torsdag 8 augusti 2013

Små och söta som socker !

Nu har kissungarna hunnit bli 5 veckor och de blir bara sötare och sötare. Samtidigt blir de också vildare och mer företagsamma. De äter riktig kattmat och går så duktigt på lådan. De snuttar på Kissemamman också men hon går ut mer och mer och lämnar dem längre stunder nu.

Idag försökte jag ta lite bilder på dem i min ministudio. Det var inte lätt vill jag säga, jag var alldeles genomsvettig efteråt. Några bra bilder blev det i alla fall. Visst är de underbart söta ?

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)












2 kommentarer:

  1. Dom e så fina!!! Förstår att du inga problem har med att hitta bra hem till dom!!
    /A

    SvaraRadera
  2. alldels underbara, hmmmm undrar om jag kan övertala Jörgen* Kram Aisi

    SvaraRadera