måndag 17 februari 2014

Jag lever !

Ja jag lever och mår bra ! Har fått en del förfrågningar om det eftersom jag inte skrivit i bloggen på mycket länge. Men jag är ju inte så hemskt kreativ den här årstiden. Men nu finns det hopp ! Idag har till och med solen skinit och det var ljust ända till kl fem. Härligt ! Det kommer nog en vår i alla fall.


Den här bilden är från 4:e Mars 2013. Visst ser det underbart ut ? Snart är vi där :o)




Idag hade jag besök av Johanna, Nellie och Robin. Nellie hade köpt en present till Ebba som hon ville ge henne. Hon hade slagit in den så fint och själv skrivit Till Ebba på den. Goa Nellie ! Ebba blev förstås överlycklig över den fina leksaken hon fick. Hon älskar barn och busade som en galning med dem.

Tyvärr hann jag inte bjuda på fika som jag brukar göra, skulle iväg så det fanns inte tid. Robin väntade tålmodigt en lång stund innan han frågade " När ska vi fika ?" och när han gick sa han "Tack för fikat" och tittade illmarigt på mig ! Härliga unge ! Nåja ! Jag lovade att det ska bli fika nästa gång istället.

" Ebbas present, Johanna och Nellie"




" Robin busar med Ebba"




"Ebba bus, hon vill ha ögonkontakt hela tiden så det är inte svårt att få henne att titta in i kameran"



3 kommentarer:

  1. Haha ! Goa Robin, vad rolig han är ! :-)

    SvaraRadera
  2. Lika bra att fråga, annars får man inget veta... :)

    /Anders

    SvaraRadera
  3. Kul och se att du inte är precis insnöad....aj, det finns ju ingen snö.
    Kul att höra ifrån dig igen. Du är ju som vanligt en fantastisk "skrivare" och en god fotograf även om det inte hänt något hos dig. .

    Vi som älskar dina goa bilder och texter är glada för det vi får......

    Just nu har man fyrkantiga ögon - vi ser i stort sett ALLT från OS. Och helgen var ju magisk. Förhoppningsvis kan kommande helg bli lika bra

    Ha det / Gunilla

    SvaraRadera