torsdag 20 februari 2014

Som katt och hund !

Ebba är väl sådär populär bland katterna. Men det blir bättre och bättre. Problemet är att katterna inbjuder till lek med henne och så leker de en stund men plötsligt passar det inte dom och då smäller det. Ebba har inte fattat riktigt ännu hur de vill ha det. Men hon lär sig säkert snart ! Ibland får hon ligga intill dem och sova, men då måste hon vara lugn och trött. De är så söta när de ligger och sover allihopa i en stor hög.

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar här i bloggen så blir jag glad.


"Ebba:  Undrar om Tjocksmock vill leka med mig lite, han ser ju lite butter ut"




"Matte säger att jag ska låta bli honom men om jag är lite försiktig så kanske han vill"





"Tjocksmock: Stick din hundracka"




"AAAAAAAAJ !  Han biter mig i örat ! Hjälp mig matte"




"Sovpaus i soffan"


1 kommentar:

  1. Finns det plats för dig och Dennis att mysa i TV-soffan när den är full med 4-benta kompisar ??

    Härliga bilder och kul text - fortsätt så Lena.

    Gunilla L

    SvaraRadera