lördag 24 maj 2014

Vårfest !

Igår var det dags för jobbets årliga vårfest. Även i år höll vi till på Hembygdsgården i Habo som är en underbar plats att vara på ! Vilket väder vi hade ! 20 grader varmt vid midnatt, helt underbart.

Alla var som vanligt glada och vi hade jätteroligt. Det hölls tipspromenad, charader och god mat. Sång och dans blev det också. Vi satt ute och njöt långt in på natten, Dennis kom och hämtade mig vid halv ett, då var jag jättetrött.

Tack alla goa jobbarkompisar för en fantastiskt trevlig kväll :o)






Bredvid oss där vi satt fanns en stor Ek, i Eken lekte två små Ekorrungar som var sååå söta och nyfikna på oss. De sprang och tittade på oss hela tiden. Tyvärr hade jag inte mitt teleobjektiv med mig men jag lyckades få till en bra bild på en av ungarna i alla fall. Det blir till att åka dit en eftermiddag och ha med mig rätt grejor.


1 kommentar:

  1. Det verkar som ni haft en jätte-trevlig kväll/natt i hembygdsparken i Habo.

    Jag är ju medlem i klubben ( är även med i styrelse ) och det är jättekul att parken används av invånarna i Habo. Säg gärna till dina kompisar att de blir medlemmar - vi behöver fler än dom vi är idag. Ju fler vi är ju finare blir parken och ju bättre sköts den. Det är massor av saker som måste göras och skötas.

    Både mat och tårta såg gott ut.

    Dä är deet "bara" att jobba vidare till semetern. Men Lena....jag saknar kort på dig !! Det är lika varje gång - du måste vara med på bild även du !!!

    Ha det / vi ses // Gunilla L

    SvaraRadera