tisdag 8 november 2011

ÄNTLIGEN !!!

Äntligen så har min Nikke Nikon kommit hem igen. Jag började bli orolig eftersom det gått över en månad sedan jag lämnade in honom. Igår ringde jag och kan man tänka sig så hade den legat där färdig i 2 veckor och de hade glömt att höra av sig till mig. Typiskt ! Det var visst fel på bälndare och slutare så det var utbytt, tack och lov så gick hela kalaset på garanti.

På hemvägen så kunde jag inte låta bli att stanna vid bokskogen och pröva Nikke. Det funkade bra, han är som ny ! Det var så vackert där i skogen, alldeles orange och lite spöklikt !

Nu kommer det att bli bättre med uppdateringar här i bloggen när jag kan fota igen !


2 kommentarer:

  1. Härliga färger .... / Mia

    SvaraRadera
  2. Bokskogen är underbar nu på hösten,vackra bilder du tagit.
    Kram elisabeth

    SvaraRadera