fredag 25 november 2011

Fredagsmys !

Nu har jag jobbat 2 nätter och ska vara ledig 3. Jag trivs utmärkt med att jobba natt, det passar mig perfekt. Inga tidiga morgnar och mycket ledigt. På schemat är vi lediga 9 dagar i sträck var tredje vecka !!! VAR TREDJE VECKA !!! Helt underbart och skönt. Jobbet på natten är lite lugnare trots att vi har många besök. Mindre folk och mindre stress. Och så jobbar jag ju med goa Malin som nog är ganska lik mig, lugn och behaglig.

Idag är det dags för Fredagsmys, blev så fruktansvärt sugen på godis så jag var tvungen att åka iväg och köpa. Kunde inte bestämma mig vad jag ville ha så jag köpte lite allt möjligt. Trisslotter köpte jag också men ingen vinst på dem. Nu sitter vi här i soffan Jag och dennis, hunden ligger vid våra fötter och katterna ligger överallt. Mysigt ! Lite vin slinker det ner också. Gött ! Sen blir det Idol.

1 kommentar: