onsdag 3 september 2014

Mallorca dag 4

Ja som ni ser så ligger jag en dag efter med bloggandet. Wi-Fi-nätverk på hotellet är så svagt så jag får sätta mig på en intilliggande bar där de har starkare nätverk. Därför blir det fortsatt bara mobilbilder. Men jag har mycket fina bilder att visa när jag kommer hem.



Igår åkte vi en tur med bilen. Det började med ett badstoppvid cap de Torrente. Ett häftigt ställe men usch så mycket turister.

Vi fortsatte utmed kusten till port Polenca, där åt vi lunch. Under bilfärden fick vi uppleva Mallorcas hisnande vägar och otroligt vackra landskap. Klockan var mycket när vi kom tillbaka till Port de Soller så det var bara att äta och gå och lägga sig. Vi var sjukt trötta efter en lång dag i bilen. Värmeböljan håller i sig.




1 kommentar:

  1. ser ut att flyta bra lille bror,liiiiite avundsjuk, kram aisi

    SvaraRadera