tisdag 12 april 2011

Ny blogg !

Som ni nog ser så har jag gjort en ny blogg !  Jag var så sur på att man inte kan lägga in större bilder på den gamla bloggen så jag letade upp en där man kan välja hur stora bilderna ska vara. Bilderna gör sig bättre i dtörre format. Den här nya bloggen är inte riktigt klar ännu men jag kommer att utveckla den efterhand. Hoppas ni gillar den ! Skriv gärna kommentarer, då blir jag så glad.

För er som vill läsa den gamla bloggen så är adressen   http://www.lenabratt.se/hastblogg/index.html

VÅRTECKEN !

Idag har jag varit ute och letat efter vårtecken, på bilderna kan ni se vad jag hittade !

Spanande katt !


 Smygande katt !


Tussilago

Snödroppe


Knoppar på Syrenbusken !


Dennis plattar till Sörka-skötten med sin Dawid Brown



Trädgårdsarbete

4 kommentarer:

  1. Grattis till din nya blogg!

    Fina bilder Lena - vad har du för kamera och objektiv?

    kram
    Dawn

    SvaraRadera
  2. Grattis till din nya blogg!

    Fina bilder Lena - vad har du för kamera och objektiv?

    kram
    Dawn

    SvaraRadera
  3. Försöker igen.... Kul med större bilder, hoppas du blir nöjd med den nya bloggen.. / Mia

    SvaraRadera