torsdag 18 april 2013

50-års presenten !

När jag fyllde 50 så fick jag en väldigt bra present av Marie, Malin och Yvonne ! En resa till Ullared ! Med övernattning på Motellet  ! Jag har verkligen sett fram emot detta och imorgon är det dags att bege sig till självaste Ullared !

Yvonnes arbetskamrater blev något snopna när hon bad om semester för att resa till Ullared, förra gången hon varit där så sa hon nämligen till dem att hon ALDRIG mer ska åka till det hemska stället, det var absolut sista gången hon var där. Jag tror jag hört Marie säga samma sak  !!!! Men nu blir det så i alla fall :o) Malin gillar nog Ullared mer och har skrivit en lång lista på vad hon ska köpa ! Jag har nog en ganska lång lista också, men i huvudet !

Det blir mysigt att sova över också, shoppa i hela två dagar och dricka lite vin och tjöta på kvällen. Vi får väl se om vi träffar på Ola-Conny och Morgon i det stora varuhuset. Coola grabbar tycker jag :o)

När jag kommer hem ska jag skriva och berätta hur vi haft det och så blir det nog en del IPhone bilder också. Nu ska jag packa färdigt och sedan gå och lägga mig så jag är utvilad inför den stora shoppingresan !

Bilderna har jag lånat på Google !







1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du fick en en härlig "billig" upplevelse i Ullared!! Stötte du på OlaConny och Morgan? OlaConny...mumma ;-)
    /Annette

    SvaraRadera