fredag 26 april 2013

Ullaredsfynd !

Tänkte jag skulle presentera några av mina Ullareds fynd för er ! Köpte ju en hel del grejer så detta är bara några av mina fina fynd.

Hade bestämt mig för att köpa en ny vårjacka eftersom min gamla höll på att trasa sönder sig, har väl haft den i ca 10 år. Den behövde helt enkelt slängas. Hittade många fina jackor, första dagen fastnade jag för en röd och en cerise men kunde inte bestämma mig så jag tänkte att jag väntar till nästa dag så kan jag tänka på saken. Dagen efter hittade jag fler jackor och blev förtjust i en svart och en grön. Som vanligt kunde jag inte bestämma mig så jag köpte båda ! Ja det blev alltså ingen av de första jag fastnade för !
Köpte också en Mirakel kräm till ansiktet, jag brukar ju inte använda en massa krämer men den här lovade ju så mycket så jag kunde inte låta bli. Har inte prövat den ännu ! Om den håller vad den lovar så lär ni se när jag prövat den :o)


En sak som jag är jätteglad över är cd spelaren jag köpte, man kan sätta i sin Iphone i den och spela vilken musik man vill. Jag har ju laddat hem en massa radioappar, bla countrykanaler och dansbandskanaler. De spelar musik oavbrutet dygnet runt och det är dessutom utan reklam och gratis, jättebra !
JAG ÄLSKAR TEKNISKA PRYLAR !
Jag gjorde ju ett misstag när jag köpte den, det skulle ju bli en överraskning till Dennis och jag ringde honom och sa att " Älskling, jag har köpt en överraskning !" sedan la jag ut en bild på kundvagnen (med överraskningen i) . Tänkte ju inte på att Dennis sitter och kollar min  facebook förrän han ringde mig och sa att han visste vad jag köpt ! Ha ha ! det var den överraskningen !



Köpte också ett fint regntäcke till Windy med matchande grimma ! Hon blev så fin, tog på det idag. Men när jag släppte ut henne blev alla de andra hästarna helt skräckslagna ! De sprang frustande iväg från Windy och stod på avstånd och glodde ! Lilla Elvira tog till slut mod till sig och sprang fram och började bita i täcket, Windy brydde sig inte, hon såg ju inte hur hon såg ut ! Mycket konstigt att de reagerade så. Kanske har de en inbyggd instinkt att tigerrandiga djur är farliga, rovdjursfärg ! Ja inte vet jag ! Jag tycker i alla fall att hon blev söt i sina nya kläder :o)

Klicka på bilderna så blir de större och glöm inte att skriva en kommentar !

4 kommentarer:

  1. Super snygga jackor :-) jag älskar åka till Ullared oxå. Ingen risk man kommer hem tomhänt direkt ;-) jag gillar hennes täcke oxå. Sååå söt <3
    Linda Eriksson

    SvaraRadera
  2. Dessa gubbar vi har, vi kanske ska skaffa dem varsin Facebook så de slipper snika på oss:) fina grejor du hittat. Ska dit efter skolan slutat.

    SvaraRadera
  3. Dessa gubbar vi har, vi kanske ska skaffa dem varsin Facebook så de slipper snika på oss:) fina grejor du hittat. Ska dit efter skolan slutat.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ska du till Ulared och shoppa mer nu i sommar?
    Nu söker vi folk till inspelningen av en ny säsong av Ullared på Kanal 5!
    Eller kan du tipsa om andra som ska dit? Maila oss på ullared@strix.se
    Hälsningar Ullaredsredaktionen

    SvaraRadera