söndag 14 april 2013

HIPP HIPP HURRA !

Idag är det Dennis födelsedag och vi har haft kalas. Mycket folk blev det, de är ju en stor släkt Brattarna ! Idag var det två nykomlingar med, lilla Joleen 2 veckor och lille Nisse 2 dagar ! Alla var glada och vi åt tårta och drack kaffe.

Av mig fick Dennis en årsbok för 2012 med mina foton och en kikare som jag gav honom tillsammans med mina syskon med familjer.  Ett STORT GRATTIS på din födelsedag Älsklingen :o)


Häromdagen var vi hemma hos David och Anki för att titta på lilla Joleen. Hon var hemskt söt ! När vi kom satt det en ballong på dörren med en lapp på där det stod " Välkomna Lena och Dennis, Puss o kram". Det var goa Leo som fixat till det. Han är för härlig den grabben. Tala om att känna sig välkommen !

Som vanligt så hade jag kameran med mig och såg till att alla poserade med den lilla !






3 kommentarer:

  1. Tack Lena för fina bilder på Davids familj/Kram Jolines farmor Aisi

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar tårtbild...och va jättefint fotot var på Joleen med föräldrar!!/Annette

    SvaraRadera
  3. Tårtan var underbart god !

    Jag måste ha världens sötaste kusiner, mina fina ! <3

    SvaraRadera