lördag 20 april 2013

En rolig resa !

Ja så har jag då fått min 50 års present av Marie, Malin och Yvonne ! Resan till Ullared, med övernattning. Och kan ni tänka er att även Ullared fyller 50 år ! Blev lite full i skratt när jag såg bilderna på mig själv bland alla kassar, det står nämligen 50 år på påsarna !!!

En jätterolig resa med övernattning på Motellet som bara ligger ca 100 meter från ingången till det stora varuhuset. Perfekt ! När vi checkat in på motellet åt vi ananaspaj och drack rosa champagne som jag haft med mig. Sedan shoppade vi ända fram till stängningsdags, lagom med folk var det men långa köer till kassorna. Och gissa vem jag träffade och fick en kram av ! jo självaste Ola-Conny som var omsvärmad av en massa tokiga fruntimmer som ville bli fotade tillsammans med honom. Men jag tror faktiskt att han njöt av uppmärksamheten, han såg i alla fall glad ut !
Tillbaka på motellet blev det vindrickande, chips, ostbågar och en massa tjöt, verkligen jätteroligt !

Jag vaknade 05,30 morgonen därpå, de andra sov som stockar men vaknade ett par timmar senare. Under tiden tittade jag på Bollibompa...............
Vi begav oss snart till det stora varuhuset igen, med bestämda steg sköt vi våra vagnar framför oss. Numret på vagnen var nerskrivet på handen och armbågarna var vässade !!!

Idag var det väldigt väldigt mycket folk, man kunda knappt komma fram någonstans. Kaos skulle jag nog vilja kalla det ! De andra gav upp ganska snart men jag kämpade på och lyckades fylla vagnen idag också. Mycket bra saker fick jag tag i och känner mig väldigt nöjd med mina inköp.  På eftermiddagen gav vi oss iväg hemåt, trötta, glada och aningen fattigare. En jätterolig helg med många skratt ! Tack för den fina presenten mina goa vänner. Jag gör gärna om det igen :o)

Här kommer några halvdåliga IPhone bilder från resan ! Klicka på dem så blir de större !





2 kommentarer:

  1. Det här inlägget har jag väntat på hela dagen, haha ! ;-)
    Härligt att allt blev så lyckat, jag är aningen avundsjuk !

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att trivas som fisken i vattnet!! Snygg karl du köpt...fanns han på rean?

    SvaraRadera