torsdag 17 april 2014

En Saga i skogen !

Idag har jag haft besök av min jobbarkompis Malin och hennes lilla ljuvliga Saga 1 år ! Malin är ju mammaledig så vi träffas inte så ofta nu men snart ska hon börja jobba igen !

Först åt vi svamp paj till lunch och sedan gick vi en tur i skogen. Saga tyckte det var jätteroligt i skogen och skulle smaka på allt, vitsippor, påskliljor (ja de växte mitt i skogen) och annat smått och gott som hon hittade.

Jag hade med mig kameran och tog en hel del bilder på henne. Hon är ju så söt !

Eftersom jag ska jobba hela påskhelgen så blir det inget påskfirande för mig. Imorgon blir det 40 årskalas och på lördag tänkte jag att Dennis och jag ska äta ett litet enkelt påskbord här hemma. Men sedan är jag långledig och hopas på fint väder !


Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar här i bloggen också så blir jag glad !











GLAD PÅSK PÅ ER ALLA !
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Så underbart! Jätte jätte fina bilder på lilla bagis, mamman kan ju diskuteras dock :-P tack för en jätte trevlig dag o jätte god mat!
    Glad påsk till er! Fam Damberg :-D

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på Saga! som jag skrev på FB man blir glad i hela kroppen att se en sådan härlig unge <3

    SvaraRadera
  3. <3 <3 <3 / Sagas Farmor ;-)

    SvaraRadera