lördag 19 april 2014

Näsa 40 år !

Ja han kallas faktiskt för Näsa ! Egentligen heter han Anders och är gift med Dennis syster. På långfredagen var vi där och firade hans 40 årsdag. Mycket folk kom det och de bjöd på jättegod smörgåstårta och mandeltårta.

Lite snällt bus i form av en gammal hjälm ! Han fick pengar av alla för han vill köpa sig en cykel och då kommer ju hjälmen väl till pass. Visst är han snygg i den ?

Hans vänner hade busat till det lite mer med att ställa en gammal bil full med grus på deras uppfart. De hade också satt ett kraftigt larm på skorstenen som satte igång på natten efter hans födelsedag med timer. Önskar jag hade fått se Anders klättra upp på taket mitt i natten och försöka stänga av det. Kul !

Klicka på bilderna så blir de större och skriv gärna en kommentar här i bloggen också !








Idag har jag sovit efter jobbnatt. För att vi skulle få lite påsk-känsla så fixade jag till ett litet enkelt påskbord till mig och Dennis. Mmmm så gott och nu är jag proppmätt. Lite rester blev det som jag kan äta på jobbet inatt ! Två nätter kvar sedan är jag långledig i 6 dagar !




Jag önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK !
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar