onsdag 8 oktober 2014

Sötvarning !

För ett tag sedan var jag i Hembygdsparken i Habo och fotade en liten Ester som just fyllt ett år. En riktig liten sötnos. 

Hembygdsparken i Habo är ett av mina favoritställen att fota på. De gamla gråbruna husväggarna blir så fina som bakgrund. Jag funderade på vad som skulle kunna få Ester att vara stilla en stund, ettåringar brukar ju inte vara så stillsamma. Jag kom på att jag skulle plocka ihop en korg med vackra äpplen och ge henne så hon kunde titta, upptäcka och smaka på dem. Det blev riktigt bra faktiskt.

Det stora problemet var att hon fick tag i ett äpple, började äta på det och sedan vägrade hon att släppa det. Så det blev många bilder med äpplet i munnen. Jag är i alla fall helnöjd med bilderna, tycker de blev riktigt bra faktiskt ! Men kan det bli annat med en sådan söt liten modell !

Klicka på bilderna så blir de större !  Skriv gärna en kommentar i bloggen så blir jag glad :o)


Lilla Ester 1 år !







5 kommentarer:

  1. Vilken sötnöt... härligt med barn men svåra att fota. Härliga bilder du fått till här.Annika.

    SvaraRadera
  2. Marie Wärnbring9 oktober 2014 kl. 06:05

    Sååååå fina. den översta med äpplet i mun är min favorit. den borde förstoras stoooort.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Än en gång - fantastiska bilder. Bättre ett äpple i munnen än en napp !! Det tycker jag INTE om - som du vet sen tidigare.

    Inte ens ett proffs kunde tagit dessa bilder bättre. Eller - du ÄR ett proffs - tycker jag.

    Om jag inte va så gammal kunde du ju ta ner mig till Hembygdsparken och fota mig också ??!!

    Tack till alla föräldrar som låter oss få se alla fina bilder på barn,

    Gunilla L

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder :) vi har en söt dotter :)))

    SvaraRadera
  5. Glömde tacka än en gång för de fina bilderna :))

    SvaraRadera