fredag 28 mars 2014

Bilder på en härlig familj !

I Lördags var jag hemma hos min jobbarkompis Mellie för att fota hennes familj. Med mig hade jag studioblixtarna och en bakgrund. Vi riggade upp studion där hemma hos dom, det gick riktigt bra trots att jag bara monterat ihop allt en enda gång. Bra träning för mig !

Vi skulle fota hela familjen, de två små buspojkarna, Mellie och Nebo och så söta Michelle. Det tog några timmar, de två små var inte så samarbetsvilliga hela tiden men skötte sig ändå väldigt bra. Det var svettigt men jätteroligt och efteråt åt vi semla och drack kaffe.
Jättekul att träffa Mellie igen som varit hemma och vart mammaledig ett bra tag nu. Hon har ju fått två små på drygt ett år.

Många fina bilder blev det på familjen Mitrovich och här kommer några smakprov ! Som ni ser så har alla familjemedlemmar en sak gemensamt ! Otroligt vackra ögon !

Klicka på bilderna så blir de större ! Glöm inte att skriva en kommentar här i bloggen också :o)






1 kommentar: