söndag 30 september 2012

160. LILJA

En bild från i somras ! En blommande LILJA !

160. LILJA


Idag hade vi besök av min jobbarkompis Malin och hennes Christian. Christian hade beställt Banan Cupcakes av mig så jag hade bakat sådana. Gjorde dem med Bananmuffin och Nutella frosting och gula blommor av sockerpasta på. Blommorna målade jag med mina nya pulverfärger som funkade kanonbra. Gissa om de var goda ! Tog några bilder i min nya mini studio som jag har i det nyrenoverade pysselrummet på övervåningen. Det blev ganska bra trots att gult är en väldigt svår färg att fota. Har inte fått ordning på belysningen ännu, jag behöver köpa några lampor till så ska det nog bli bättre resultat tror jag.

6 kommentarer:

  1. Åh vad fina, ser så goda ut !

    SvaraRadera
  2. Vilka konstverk!!! Hörde att dom var jättegoda oxå;-)
    /A

    SvaraRadera
  3. Jag måste visa Linda hur man kommenterar !

    SvaraRadera
  4. Smakade super gott och var så vackra. Synd att äta upp dom egentligen :)

    SvaraRadera
  5. De där är så fina så jag skulle inte kunna sätta tänderna i dem! Värsta proffsbagaren är du ju!

    SvaraRadera