fredag 11 oktober 2013

Bustroll !

Idag var det dags för ännu en fotografering. Den här gången var det min jobbarkompis Camillas  pojkar som skulle bli förevigade ! Det är tredje året i rad nu som jag gör en fotobok med mina bilder på dem. Idag var både Mamma och Pappa med så vi tog några bilder på alla tillsammans också.

Det märktes att de börjar bli vana att agera framför kameran nu, de var så duktiga och gjorde exakt som jag sa. Visserligen en massa bus också men det blev så härliga bilder då. Så söta de är !

Vi valde att vara i stadsparken och fota den här gången. Där finns ju en massa olika miljöer och bakgrunder. Vädret var jättefint också !

Här kommer några smakprov från stadsparken idag !

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)


"Höstfärger"



"Vem kan motstå dessa två bustroll"



"Grabbarna hade lite egna ideer om hur bilderna skulle se ut, och visst blev det bra"



"Jönköpings stad i höstskrud"

1 kommentar:

  1. Härliga bilder - och goa charmtroll. Som du säger - vem kan motstå dom.

    Och tack till föräldrar som vill att "hela världen" ska få se dom.

    Ska bli kul att se vilka nästa ungar vi får se......

    Gunilla L

    SvaraRadera