söndag 27 oktober 2013

Shopping !

Igår styrde jag bilen mot Hjo, med mig hade jag Marie och Yvonne. Vi hade hört ryktas att Hem o Hobby har byggt ut och blivit jättestort och fint, detta måste vi ju förstås undersöka. Vi var tidigt på plats och hängde på låset. Det kom mer och mer folk och bilar så snart var det fullt på parkeringen. Det var visst inte bara vi som var nyfikna !

Till slut så slogs portarna upp och in strömmade folket. Ungefär som en racertävling, fast med kundvagnar ! Och visst var nya butiken fin och visst hade de massor av fina grejer som man ville ha. Stort som ett "lilla Ullared" var det också, det tog hela 2,5 timmar att gå igenom allt. Vagnen blev såklart full med fina och praktiska saker och mest stolt är jag över min fina lykta som jag
ställt på ett litet runt bord bredvid tv:n.

Det blev en vända till klädlagret och en hamburgare på grillen också innan vi begav oss hemåt trötta men nöjda över att ha fått fynda lite ! Visst blir man glad av att shoppa :o)

Klicka på bilderna så blir de större och glöm inte att skriva en kommentar också :o)





3 kommentarer:

  1. Visst fanns det mycke fint,men jag hade inte råd att köpa så mycke..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni är tokiga med ert shoppande.....

    Gunilla L

    SvaraRadera
  3. Aaaah ! Jag vill med dit nu när jag ser dina bilder ! Å lyktan var ju dösnygg ! Kram

    SvaraRadera