måndag 16 december 2013

18 år tror jag visst jag var..............

Ja det var tider det ! När man var 18 år då lekte livet och de enda bekymmer man hade var kärleksbekymmer ! De riktigt stora prövningarna och problemen kommer sedan, längre fram i livet. Men när man var 18 år så förstod man inte det, då trodde man att de bekymmer man hade då var de största man kunde uppleva ! Tänk om man kunde gå tillbaka till den tiden. Mycket skulle jag nog göra annorlunda om jag kunde, men gjort är gjort och man lär ju sig också av att göra fel !

Igår var vi på Louise 18 års kalas. Det känns som en stor ära att bli bjudna dit tillsammans med hennes familj och släkt. Vi blev bjudna på Pizza buffe och god kladdkaka till kaffet. Mycket gott och mätta blev vi. Det kom många och gratulerade henne, även hennes bästa vän Linnea var där. Louise fyller om några dagar och då väntar uppkörning och teoriprov. Lycka till Lollo, du kommer att fixa det galant ! Ett STORT grattis i förskott också :o)

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)




1 kommentar:

  1. MEN LENA !!! Jag sa ju åt dig att du inte fick lägga upp de hemska närbilderna ! Ser ju hemskt ut...

    Nu har du bara dig själv att skylla för de bilder som kommer hamna på min blogg om en stund ;-)

    Det var jättekul att ni ville kommav ! Och tack för superfina rosor & pengar & kort ! <3

    Kram

    SvaraRadera