tisdag 24 december 2013

Bästa julklappen !

Idag fick äntligen Dennis sin julklapp av mig. Jag har ju längtat mer än honom eftersom jag visste om vad det var. När jag kom hem från jobbet idag på morgonen så fick han öppna den. Passade på att filma reaktionen som blev väldigt bra ! Underbart :o) Titta på filmen får ni se !




Ja som ni förstår när ni sett filmen så är det en liten hundvalp som är julklappen. Den är förstås till oss båda. Men Dennis har tjatat om att han vill ha denna valp ett tag nu men jag har inte velat gå med på det. Men sedan bestämde jag mig för att det kanske skulle vara roligt ändå och tingade den i smyg. Jag har inte längtat till julafton så på många många år innan, dels för att få avslöja hemligheten och för att se Dennis reaktion.

Det lilla underverket har döpts till Ebba och vi ska hämta henne den 1 Januari. Hon är en Dansk Svensk Gårdshund och hemskt söt och busig.
I sin present fick Dennis nöja sig med ett koppel, leksaker och ett foto som jag tog på honom och Ebba när vi var och hälsade på Malin och Rickard, då Dennis var helt ovetandes om att det var sin egen hund han hade i sitt knä. I paketet hade jag också lagt ett rim, under fotot !

Ska bli såå himla roligt och jag ser verkligen fram emot att få hämta hem lilla Ebba !




3 kommentarer:

  1. Så roligt att se dennis reaktion! Förstår att ni längtar båda två efter det lilla livet! /A

    SvaraRadera
  2. Äntligen, världens bästa Dennis har du fått en egen liten gosing att kela med. Men glöm inte bort Lena för det - en sån underbar fru behöver verkligen en kram - ofta.
    Det är underbart att se er båda - så goa vid varandra.
    Och det vet jag att ni fortsätter med.
    Ska bli kul att träffa nykomlingen någon gång.

    Stor kram till er båda och god fortsättning och Gott nytt år.

    Gunilla o Staffan

    SvaraRadera
  3. Dennis har nog fått världens bästa julklapp, det förtjänar han !

    Längtar efter å få träffa den lilla vovven :)

    Kram

    SvaraRadera