söndag 1 december 2013

En riktig kalashelg !

 
En riktig kalashelg har det varit. Med mycket god mat och fika. Igår fyllde Dennis systerson David 30 år. Då var det stort kalas hemma hos honom och Anki. Det bjöds på olika pajer, sallader och annat gott. Mycket folk var det så det är tur att dom köpt ett stort hus. En sån härlig familj dom är David och Anki med alla barnen !
 
OBS ! Klicka på bilderna så blir de större ! Glöm inte att skriva en kommentar också :o)
 
 
"David studerar sina presenter"
 
 
 
"God mat åt vi tills vi nästan sprack"
 
 
 
Idag var det då dags för mig att fylla år. Hela 21 år äldre än David blev jag, Phuuu !  Jag bakade en tårta som jag garnerade med spritsade rosor och pärlor. Bullar och några kakor hade jag också bakat. Mina systrar med familjer, Louise och många ur Dennis familj kom och gratulerade mig, hela 22 personer ! Fina presenter fick jag också.
 
"Mitt fika"
 
 
 
 
 
 
"Några av gästerna!
 
 
 
"Av Lollo fick jag den här "snygga" tavlan !!!!! Hmmmm ! Men hon gav mig också en jättefin bakbok och en flaska vin som vägde upp bedrövelsen. Som man bäddar får man ligga Lollo ;o) "
 
 

4 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på ett annat jobb? Dina bakverk är ju helt underbara.

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig eftermiddag ! :-)

    Förlåt, haha ! Men jag tycker inte du behöver hämnas.... Tavlan var ju liksom en hämnd för alla fula bilder du tagit på mig !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina mästervärk!! Grattis igen Lena :)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS i efterskott - hade för mig att det var den 2 december du fyllde år.

    Och tavlan var ju jättefin och även dina bakverk.

    Nu är du ytterligare ett steg närmre de 100 - ha det.
    Gunilla L

    SvaraRadera