onsdag 6 juli 2011

Drömmen som blev sann !

Ända sedan jag flyttade  hemifrån vid 18 års ålder har jag drömt om en Hammock. Vi hade en hemma och jag älskade att ligga och lata mig i den. Nu äntligen har drömmen blivit sann. Vi har köpt en Hammock. Den ska jag ligga och lata mig i på varma sommardagar, har ställt den där det alltid är skugga så man slipper och svettas ihjäl.

Jag ligger där just nu, med datorn i knäet och har det gött. det finns ingenting som är så rogivande som att ligga och gunga i en Hammock, man sövs liksom ner och domnar bort. Skönt !


Hästarna njuter också av sommaren. De går på grönbete och har det skönt. Fazett och Doris går på det fina gräset medans Mary och Windy får nöja sig med att gå där de andra redan har ätit. De blir så lätt tjocka de två och man är ju rädd att de ska få fång eller nåt.



1 kommentar:

  1. Håller med dig om att ligga i en hammock är SKÖÖÖNT!! Vi gav en till svärfar för några år sen, skulle köpt en till mig själv ist!! :) Njut av sommaren, det är du värd! / Mia

    SvaraRadera