måndag 16 september 2013

Hemligt bröllop !

Ja livet är ju sånt, upp och ner. Ena dagen är det sorg och andra dagen blir det glädje !

I Lördags var vi bjudna på dop i Sandhems kyrka. Det var Malin och Christians lilla Saga som skulle döpas. De passade på att chocka alla med att gifta sig också, en riktig överraskning kan man säga. Ja inte för mig och Dennis för vi visste om den stora hemligheten. Malin berättade det för mig för ett tag sedan, hon ville att jag skulle vara förberedd med kameran så de kunde få många fina bilder.

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)




Det var riktigt roligt att sitta där i kyrkan och nästan vara de enda som visste om det, hemskt roligt att se allas miner när bröllopsmarschen började spelas. Många tårar fälldes då när de gick fram till altaret, så fina och vackra. Malins bror bar lilla Saga och Malins bästa vän Ann var med också. Det blev alltså bröllop före dopet.




När vigseln och dopet var över gick vi ner till sjön vid kyrkan och tog en massa bilder, det blev många riktigt fina och även en del roliga bilder eftersom Christian hela tiden spexade till det.

Efteråt var det fest med smörgåstårta och bröllops/dop tårta. Presentöppning och lite spex som Ann ordnat. Vi gav lilla Saga ett silversmycke och en kommande dop fotobok. Eftersom vi visste om att de skulle gifta sig så hade vi också förberett en bröllopspresent i form av en bröllops fotobok som de ska få senare.

Ett STORT grattis till brudparet, hipp hipp hurra !




"Vackra Malin"
 


3 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur släkt o vänner kände sig denna dag. För 9 år sen var vi med om precis samma grej. Men jag tänkte: jag fick i alla fall vara med på bröllopet !!

    Som vanligt - fina kort.

    Gunilla L

    SvaraRadera
  2. Asså Lena.. så underbara kort!! Jag är så glad att du ville fota och föreviga vår dag! Det är ju ovärderligt!!! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Du vet vad jag tycker om dina bilder!! Så glad att det var just du som förevigade mina hjärtan!!

    SvaraRadera