lördag 23 november 2013

Middagsgäster !

Idag har Jonas varit här och hjälpt Dennis med bygget av verkstaden, Jonas är Tidahölmsbo och son till Dennis bror. Även Louise var här och gjorde stallet, har ju anställt henne till det en dag i veckan. Jag passade då på att städa huset vilket annars är andra prioritet efter stallet. Man kan ju inte hinna allt så det gäller att prioritera och då är det ju djuren som kommer i första hand förstås.

Dennis hade beställt Köttbullar med sås och potatis. Som vanligt så får han ju som han vill så jag ställde mig och rullade köttbullar. Jonas och Louise blev också bjudna på middag. Härliga, snälla och goa ungdomar de där två. Maten smakade underbart också.

Glöm nu inte att skriva en kommentar också ! Det uppskattas mycket :o)






Ja Lollo ! Jag vet att du inte kommer att gilla den här bilden ! Men det var den bästa av fem bilder där ingen räckte ut tungan, smaskade med öppen mun,  himlade med ögonen eller såg allmänt konstig ut. Jag tycker i alla fall att du är fin fast du blundar :o)




Jag och gosiga Doris !

3 kommentarer:

  1. Tack för maten , supergott , som alltid när du har lagat den ! :-)

    Haha, men så jag ser ut... Tack för den ;-)

    Du och Doris är i alla fall fina :-)

    SvaraRadera
  2. Dina köttbullar ser supergod ut! Har du ngn hemlig ingrediens i dom? ;-)

    SvaraRadera
  3. Vad gör du inte för din goe Dennis - jo lagar den mat han helst ville ha just då. Det ser jättegott ut.
    Jag säger som tidigare skribent - har du något hemligt i dom ??

    Och jag tror mig veta att både du och Dennis tar hand om varandra på bästa sätt - både när det gäller mat och annat.
    Fortsätt så........från en som vet.

    Gunilla L

    SvaraRadera