tisdag 7 januari 2014

Underbara Joline !

Innan Jul så fotade jag lilla supersöta Joline åt David och Anki. Jag har inte kunnat lägga ut bilderna förrän nu eftersom Jolines Mormor och Farmor skulle få en förstoring i julklapp. Anki och David köpte också en canvastavla med den bilden som jag visar överst. Helt underbart fin blev den, de fick ju vänta med att sätta upp den på väggen till efter jul.

Visst är hon helt underbart söt lilla Joline ?


Klicka på bilderna så blir de större !  Skriv gärna en kommentar så blir jag glad !






4 kommentarer:

  1. Marie Wärnbring7 januari 2014 kl. 21:08

    Jättefina bilder Lena, vackert ljus!

    SvaraRadera
  2. Men herre gud vad vackert! Så underbart söt!

    / Malin o Saga :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken liten sötnos. Barn är ju tacksamt att ta bilder på - i alla fall upp till 10-12 års ålder. Sen är det svårare.

    Du har ju även fått en fyrbent sötnoas att fota - du har väl massor av bilder på lilla valpen ??

    Väntar bara på att nya bilder kommer in så jag får se......

    SvaraRadera
  4. hej Lena, tack för du tog såååå fina bilder på vår Joline, kram Aisi

    SvaraRadera