tisdag 14 januari 2014

Vilken ära !

Idag kom Louise upp och visade sin tatuering som hon gjorde igår. Hon har ju längtat efter att få göra den länge och beställde tid långt innan hon fyllde 18 år. Nu så är hon ju 18 och gör som hon vill (säger hon). Vi hade ingen aning om vad det skulle bli för motiv, det har hon inte velat avslöja ! Men idag fick vi äntligen se den.

Tatueringen bestod av en klocka längst ner = för evigt, en ros i mitten = kärlek och längst upp en fågel som lyfter = frihet. Däremellan hade hon lagt till 5 st födelsedatum. Sin Mammas, Pappas och systers. Vems var dom andra två ? Jo mitt och Dennis !  Jag blev riktigt rörd faktiskt, det måste ju betyda att vi betyder mycket för henne. En liten tår fäll från mitt öga så berörd blev jag. Tatueringen var ju mycket noga genomtänkt och planerad så det måste ju vara på riktigt. Du är för go Louise och du betyder väldigt mycket för oss också. Vi är hemskt glada att du finns i våra liv :o)


Klicka på bilderna så blir de större !  Skriv gärna en kommentar i här i bloggen så blir jag glad :o)


1 kommentar:

  1. Ja, ni betyder så himla mycket! Så glad att jag har er!
    Kram <3

    SvaraRadera