fredag 31 januari 2014

Uppskattade presenter !

För ett tag sedan skickade jag in två bilder till en fototävling som Best Friend ordnade. De ville ha katt och hundbilder till sina almanackor. Jag skickade in en kattbild och en hundbild och båda kom med !  Jätteroligt ! Det utlovades en liten present till vinnarna, något som jag helt glömt bort

Det är inte ofta jag skickar in bilder till fototävlingar nu för tiden eftersom de oftast går ut på att ens vänner ska rösta på bilden på facebook. Naturligtvis blir det ju de som har flest aktiva vänner som vinner, ett mycket dåligt sätt att rösta fram en vinnare tycker jag. Sådana tävlingar bojkottar jag. Man kan ju också gå in själv och rösta hur mycket som helst från olika datorer.
I den här tävlingen hade de i alla fall en jury vilket jag tycker är mycket mer rättvist.

Igår kom så två stora kartonger på posten. En kartong full med kattsaker, lite blandat leksaker, halsband och en massa kattgodis. Den andra lådan var fylld med hundsaker, leksaker, tuggben, koppel, halsband och en massa hundgodis.

Ebba och Eira var förstås med och hjälpte till att packa upp lådorna. Gissa om det var uppskattat !

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna din kommentar här i bloggen också så blir jag glad :o)






3 kommentarer:

  1. vilka fina bilder du vann med!/johanna

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul! Ytterligare ett bevis på att du är mästerfotograf :-D du är så duktig och du var ju så fina bilder som kom med :-) Malin o Saga

    SvaraRadera
  3. Ett stort GRATTIS till vinsten - va kul.

    Det är dags att skicka in nya bilder till andra tävlingar så du får uppskattning på det du gör - förutom bland dina vänner.

    Ha det / Gunilla

    SvaraRadera